گیمیفیکیشن (Gamification)
Digital Marketing Solutions & Strategies – part 8 – Gamification
استفاده از گیمیفیکیشن در محیط های آنلاین و فضاهای آفلاین و واقعی، نه تنها باعث ایجاد جذابیت و کشش (Traction) بیشتر برای وبسایت ها، اپلیکیشن ها و مغازه ها و نمایشگاه ها می تواند باشد که منجر به سود اقتصادی بیشتر خواهد شد، بلکه باعث بهبود و افزایش روند و سرعت آموزش و یادگیری و فرهنگ سازی نیز خواهد شد. در این روش، می توان با استفاده از امتیاز دهی و تعیین رکینگ و … انگیزه بیشتر برای کاربر های یک سایت یا اپلیکیشن یا … ایجاد نمود و مخاطبین را بیشتر و بهتر درگیر موضوعات مختلف در یک کسب و کار آنلاین یا آفلاین نمود.
ما در سایت خدمات 2018 مارکتینگ این کار را با امتیازات و جوایز مختلف انجام داده ایم که برخی محتوا های پریمیوم که با ارزش ریالی نمی توان آن ها را خرید، باید با استفاده از امتیازات طلایی و … که در سایت خدمات بازار ما تعریف شده است خریداری شود که می تواند محصولات و یا خدماتی نیز به همراه آن باشد که از قسمت فروشگاه خدمات به طور رایگان سفارش داده می شوند. لذا گیمیفیکیشن در دنیای امروز بسیار مهم و موثر می تواند باشد، مخصوصا اگر در دیجیتال مارکتینگ به درستی از آن استفاده گردد: